خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی دائمی

خرید رپورتاژ

ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی یکی از ابزارها در روابط عمومی و تبلیغات می باشد که تا به امروز نسبت به سایر ابزارها از کارایی و کارآمدی بالاتری برخوردار بوده است.

تاریخچه ریپورتاژ به سال 1946 برمیگردد که برای اولین بار یک خبر سفارشی را در مورد یک برند و کالا را با هدف تبلیغات مورد استفاده قرار دادند.در واقع در این نوع از آگهی، متن آگهی و خبر اغلب به گونه ای نگارش که به هیچ وجه رنگ تبلیغاتی را نداشته باشد و اغلب مانند یک مقاله مستقل خبری می باشد.گاها برندها برای اینکه از ریپورتاژ آگهی استفاده کنند میالغی را به مجلات و یا روزنامه ها پرداخت می کنند.در ریپورتاژ می توان با انتخاب نوع مجله و روزنامه قشر خاصی از جامعه را مد نظر قرار داد.

ریپورتاژ آگهی سال هاست که به وجود آمده است اما در سال های اخیر مورد توجه ویژه بازاریابان در قسمت محتوا بوده است. چرا که حتی جمله ای معروف از دیوید اوگیلوی وجود دارد که عنوان می کند در مواردی که تبلیغات به مقدار کمتری شبیه تبلیغات باشد و بیشتر حالت مقاله گونه داشته باشد، دارای تاثیرگذاری بالاتری می باشد. اغلب برندها به بازریابی محتوا روی آورده اند و این یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت ریپورتاژ آگهی در این دوره می باشد.به خصوص که در دوره جدید انتقال پیام و بازاریابی سنتی بسیار مشکل می باشد می توان با ریپورتاژ آگهی می توان با حجم بزرگی از مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرد و بر ذهن و جهت گیری ذهنی آنها تاثیر مطلوب را گذاشت.

اغلب مصرف کنندگان به ریپورتاژ آگهی ها توجه ویژه ای دارند که یکی از دلایل ان می تواند این باشد که ریپورتاژ وارد جزئیات می شود. ریپورتاژ ها هم می توانند توسط خود فرد و یا اینکه توسط شرکت تبلیغاتی نگارش بشوند. ریپورتاژ آگهی این مزیت را دارد که در آن می توان به راحتی به توضیح در مورد برند پرداخت. این در حالی است که در آگهی ها نهایت بتوان به به بیان چند جمله در یک عکس بزرگ پرداخت و امکان توضیح مزایای کار به طور کامل وجود دارد.

با وجود اینکه ریپورتاژ آگهی مدت زمان زیادی نیست که به وجود آمده، اما در همین مدت زمان کم نیز به خوبی جای خویش را در بین سایر روش های بازاریابی یافته است و در آینده نیز می تواند بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد.

کارآمدی ریپورتاژ آگهی در بازاریابی

اغلب متخصصین در زمینه فروش و بازاریابی از ریپورتاژ آگهی به عنوان مناسب ترین و کارآمدترین روش تبلیغاتی در دوران مدرن امروزی یاد می کنند. چرا که در این دوره اغلب افراد برای فروش کالای و خدمات خود دست به اغراق هاو بزرگ نمایی های فراوانی چه در فضای مجازی و چه در بازارها می زنند، از این رو و در چنین فضایی کسی که به صورت مجانی اطلاعات کافی و مفیدی را در اختیار مشتریان اصلی قرار دهد و برای آنها احترام قایل شود در بین مشتریان مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت و می تواند به بهترین وجه خود را مطرح کرده و اعتماد مشتری را کسب کند که این امر خود موجب بالا رفتن اعتبار مجموعه خواهد شد. به همین دلیل است که ریپورتاژ آگهی بسیار مورد پسند و محبوب واقع شده اند.

برای رساندن این اطلاعات به دست مشتریان می توان مطالب را در فضای مجازی و و ب سایت ها قرار داد و یا به ایمیل اشخاص مطالب را ارسال کرد. در هر زمینه ای که بخواهید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید هیچ فرقی ندارد، چرا که در تمامی زمینه ها باید طوری از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که در مقاله راهکار رسیدن مشتری به هدف اش، رفع ترس و ناراحتی اش و مواردی از این قبیل را توضیح دهدتا به این وسیله خواننده راغب به مطالعه خبرنامه شما بشود. استفاده از ریپورتاژ آگهی در زمینه سلامت و بهداشت از سال ها پیش مرسوم بوده و نتایج خوبی را نیز دربرداشته است. چرا که در این روش برخلاف بازاریابی های مدرن که مشتری بازاریاب را در نقطه مقابل خود می بیند، با ریپورتاژ آگهی مشتری می تواند شما را مانند مشاوری امین و دوستی قابل اعتماد برای خود بیابد. چرا که در این روش قبل از اینکه کالا یا خدماتی مورد فروش قرار گیرد اعتماد مشتری جلب خواهد شد و تعدلد خوانندگان ریپورتاژ آگهی نیز افزایش می یابد.

علاوه بر سادگی ریپورتاژ که یکی از مزایای آن است یکی دیگر از مواردی که ریپورتاژ را ممتاز کرده این است که در هر شاخه و رشته و شغل و صنعتی قابل استفاده می باشد. اغلب بازاریابان این روش را مورد استفاده قرار می دهند چرا که پیش از شروع به فروش به راحتی می توان ذهن مشتری را در آن اماده کرد. چرا که در بازاریابی در ابتدا باید فرد جذب شود و پس از اینکه جذب شد توسط بخش خرید باید فرد را متقاعد به خرید کنند که این مرحله اغلب سخت ترین مرحله در بازاریابی می باشد. اما خوشبختانه در روش استفاده از ریپورتاژ آگهی نیازی به متقاعد کردن فرد نیست چرا که در این روش مشتری کاملا جذب محصول می شود و می توان اینگونه در نظر گرفت که کالا و خدمات از قبل به فروش رسیده است.

ریپورتاژ آگهی روشی است که در آن نه تنها خریدار از دست فروشنده گریزان نیست بلکه با خیالی راحت و رضایتی کامل با مراجعه به فروشنده اقدام به خرید خواهد کرد.

بازاریابی کاری است که دارای سختی های خاص خود می باشد و به همین دلیل کاری نیست که از عهده تمامی افراد بر بیاید.البته گاها افراد علارغم صرف انرژی بالا در زمینه بازاریابی نمی توانند نتایج مطلوب را کسب کنند. حال آنکه برخی افراد به گونه ای این کار را انجام می دهند که جزو راحت ترین کارهای روی زمین به نظر خواهد رسد چرا که این افراد و بازاریابان از ابزاری به نام ریپورتاژ آگهی استفاده می کنند.

دلایل استفاده از ریپورتاژ آگهی در بازاریابی

برای بهبود عملکرد بازاریابی شرکت هاو تجارت ها راه ها و روش های متفاوتی وجود دارند که افراد با استفاده از آن ها می توانند در بازاریابی و سود خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنند. اما در این میان برخی از روش ها و ابزارها وجود دارند که بیشتر از سایر روش ها به چشم می آیند و طرفداران بیشتری را هم دارند. علت محبوبیت این ابزارها و روش ها در این است که زمانی که ابزارهای مختلف به مرحله اجرا و بازخورد می رسند، این ایزارها دارای نتایج بهتری خواهند بود و عملکردهایی که دارند در مقایسه با سایر روش ها مناسب تر و بهتر خواهد بود. در بین انواع ابزارهای بازاریابی ریپورتاژ آگهی جزو ابزارهای قدرتمند و محبوب به شمار می آید.

اما مسلما برای فهمیدن و پی بردن به این نکته تنها گفته ها کافی نیست و نیاز به بیان دلایل می باشد. در این مقاله برخی از دلایلی که باعث می شوند به اهمیت ریپورتاژ آگهی پی ببرید عنوان خواهند شد. این دلایل به افراد صاحب کسب و کار توضیح خواهند داد که چرا در زمینه تبلیغات خود به ریپورتاژ آگهینیاز خواهند داشت.

این دلایل عبارتند از:

1. هدف گیری در بازار
در مواردی که می خواهید در بازار از هدف گیری خاصی استفاده کنید بهترین ابزار و کارامد ترین ابزار ریپورتاژ آگهی می باشد.به عنوان نمونه اگر شعل شما در رابطه با فروش میز تلویزیون می باشد داشتن وبلاگی در رابطه با دوراسیون داخلی منزل و یا رسانه ای در رابطه با افراد مشهور می توانند انتخاب هایی مناسب باشند که به شما در نشر دادن ریپورتاژ آگهی کمک شایانی بکنند. موثز ترین ها در این زمینه مخاطب های رسانه شما، حوضه اثرگذاری رسانه و تم و زمینه ی رسانه شما می باشد.

2. قیمت اقتصادی و مقرون و به صرفه
در مواردی که افراد دارای کسب و کار و شرکت های کوچکی باشند استفاده کردن از تبلیغ های رادیو و تلویزیونی دارای هزینه های بالا خواهد بود که این هزینه ها برای این دسته از شرکت ها اصلا مقرون و به صرفه نمی باشد. چرا که هزینه ای که برای یک تبلیغ مثلا 30 ثانیه ای در رادیو می شود با هزینه استفاده از ریپورتاژ آگهی در 3 تا 5 وبلاگ برابری می کند. البته قیمت ها در سایت ها متفاوت می باشند و موارد مختلفی در قیمت ریپورتاژ آگهی سایت های مختلف تاثیر دارند. مواردی مانند مدیریت سایت،تعداد مخاطبان سایت،سرویس ها و خدمات مورد نیاز شما، ترافیک سایت و مواردی از این قبیل.

3. قابل کنترل بودن
در تبلیغ به روش ریپورتاژ آگهی برخلاف سایر روش های تبلیغاتی، تمامی مواردی که در تبلیغ استفاده خواهند شد تحت کنترل شما خواهند بود.البته برخی از وبلاگ ها بسته هایی از ریپورتاژ آگهی را منتشر خواهند کرد که دارای قالب بندی خاص آن ها باشد. یک سری از موسسات نیز وجود دارند که در نگارش ریپورتاژ آگهی همکاری کرده و به شما در این امر کمک خواهند کرد. در اغلب موارد موسساتی که کار طراحی و نگارش ریپورتاژ آگهی را به عهده دارند هزینه بیشتری را نسبت به سایتی که قصد انتشار ریپورتاژ آگهیرا دارد دریافت خواهند کرد.

4. بهتر دیده شدن
اغلب خواندگان و کاربران اینترنتی از نرم افزارهایی استفاده می کنند که به موجب آن بتوانند تبلیغات را بلاک کنند و به اصطلاح خود را از شر تبلیغات خلاص می کنند. همچنین بسیاری از سایت ها در ورژن موبایل خود امکان نمایش تبلیغات را ندارند. هرچند که در کسب و کار اینترنتی مبحثی هم به نام نادیده گرفتن بنرهای تبلیغاتی وجود دارد. در اینجا اهمیت بالای ریپورتاژ آگهی به چشم می خورد. چرا که ریپورتاژ آگهی هیچ گاه بلاک نخواهد شد و در تمامی ورژن های سایت ریپورتاژ آگهی قابل نمایش می باشد. چرا که ریپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات می باشند که برای خواننده خود مزاحمتی را به بار نخواهند آور. حتی اگر در انتشار ریپورتاژ آگهی نکات به درستی رعایت شوند می تواند کاملا خواننده را درگیر خود کند و دارای ویدئو و یا عکسی و روشی برای تماس گرفتن می باشند. (CTA یا Call-to-Action)

5. قابل بازیافت بودن
گذر زمان بر آگهی هایی که از طریق ریپورتاژ آگهی باشند کارگذار نمی باشد. چرا که ریپورتاژ آگهیحاوی داستانی می باشد که از کسب و کار شما سخن می گوید که همیشه قابل ویرایش می باشد و می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیر. در روش ریپورتاژ آگهی می توان به گونه ای در مورد برند ها و شرکت ها صحبت کرد که در هیچ کدام از روش های تبلیغاتی دیگر نتوان چنین نتایجی را به دست آورد. با استفاده از ریپورتاژ آگهی می توان به مقدار زیادی در هزینه ها و زمان صرفه جویی کرد. ریپورتاژ آگهی حتی این ویژگی را دارند که در مواقع مورد نیاز به آگهی های تبلیغاتی در رادیو تبدیل شوند.

6. قابل پیگیری بودن
در ریپورتاژ آگهی نمی توان به صورت دقیق بازگشت سرمایه را مورد بررسی قرار داد، اما خوشبختانه می توان مقدار اثربخشی ان را همراه با تعداد مخاطب هایی را که همراه خود دارد پی برد. ریپورتاژ آگهی زمانی که با سایر متدها در افزایش آگاهی همراه می شود دارای قرت بالایی در اثرگذاری،جذب مخاطب ها و رشد مجموعه بشود. علاوه بر این ها می توان متوجه شد که در مدت زمان خاصی تعداد بازدیدها از سایت شما به چه مقدار بوده است. چرا که این اطلاعاتی می باشد که در سایر قسمت های مارکتینگ کسب و کار شما می توانند نتایج مفیدی را به همراه داشته باشند.

7. درخواست های مشتریان و استقبال رسانه ها
اغلب رسانه ها تبلیغ های بومی انجام می دهند. کاربران و خوانندگان راحت تر می توانند با ریپورتاژ آگهی ارتباط برقرار کنندو اخت شوند، چرا که در ریپورتاژ آگهی تجربه های کاربری افراد تغییر نخواهد کرد. دوما در ریپورتاژ آگهیمطالبی به افراد ارائه خواهد شد که دارای ارزش های بالایی می باشند. علاوه بر این ها تبلیغات بومی برای خوانندگان حکم سایر رسانه ها را دارد. چرا که اغلب افراد ترجیح می دهند ریپورتاژ آگهی را که مطالعه کرده اند را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

نقش ریپورتاژ آگهی در سئو و بهینه سازی

• ریپورتاژ آگهی و سئو

در دوره ای که به عصر ارتباطات معروف است می توان از وب سایت های شرکت ها موسسه ها به عنوان ویترین شرکت ها یاد کرد. به همین دلیل است که اهمیت سئو سایت در این دوره افزایش یافته است که یکی از مهم ترین و کارآمدترین ابزارها در افزایش سئو سایت ها ریپورتاژ آگهی می باشد.

یکی از مواردی که برای هر سایت مهم است و در ترافیک سایت تاثیر دارد سئو سایت می باشد. موتورهای جستوجوگر همگی دارای رتبه بندی هایی می باشند که با توجه به این رتبه بندی ها سایت های مختلف را در نتایج جستجو وارد خواهند کرد. انتخاب اینکه کدام وب سایت و سایت در کدام قسمت از نتایج جستجو قرار گیرد نیز به اختیار خود موتورهای جستجوگر می باشد. به عننوان مثال گوگل اغلب سایت هایی که مناسب کاربران باشد را بهتر یافته است. یکی از ملاک های مهم در موتورهای جستجوگر برای رتبه بندی ها ترافیک سایت ها می باشد و این رتبه ندی ها چیزی نیست که بتوان با پرداخت هزینه به موتورهای جستوجوگر آنها را خریداری کرد. به همین دلیل برای بالابردن رتبه سایت خود باید از سئو استفاده کنید.

موارد فراوانی وجود دارند که با انجام آنها می توان بر سئو سایت تاثیر گذاشت و آن را بالا برد. از آنجا که نمی توان با پرداخت مستقیم هزینه به موتورهای جستجوگر رتبه بندی بالایی را برای سایت خود خریداری کنید، می توانید با استفاده از ریپورتاژ آگهی و استفاده از ترافیک سایت های معتبر اقدام به افزایش ترافیک سایت خود و بهبود سئو آن بکنید. برای این منظور استفاده از رسانه های خبری بسیار مفید است. چرا که اغلب دارای ترافیک بازدید بالا می باشند و افراد با صرف هزینه اندک و انجام ریپورتاژ آگهی می توانند تاثیراتت بسزایی را در سئو سایت خود مشاهده کنند.

در اینکه برای سئو هیچ تضمینی وجود ندارد شکی نیست اما خوشبختانه امروزه نمونه های فراوانی را می توان یافت که در آنها با استفاده از ریپورتاژ آگهی تاثییرات مثبت و به سزایی در سئو سایت به وجود آمده است. مثلا برای این کار می توان سایت نشنال جئوگرافیک را نام برد که به طور غیر مستقیم تاثیرات بسزایی را در صنعت جذب توریست برای کانادا را به ارمغان آورده است که بر بازدید سایت های مرتبط با توریسم کانادا نیز تاثیرات بالایی را داشته است.

برای بالا رفتن ترافیک سایت و در نتیجه دیده شدن کسب و کار شما در فضای اینترنتی استفاده از سئو و ریپورتاژ آگهی تاثیرات مثبت بالایی را خواهند دات. در واقع هم اکنون قدرتمند ترین ابزار برای این کار ریپورتاژ آگهی می باشد.

• ریپورتاژ آگهی و بهینه سازی موتور جستجو

امروزه تمامی شرکت ها به محض ثبت دارای سایتی نیز به نام خود خواهند بود و این امر موجب شده که رقابت ها علاوه بر بازار به فضای اینترنتی نیز کشیده شود. اغلب شرکت ها مایل اند که نام شرکت خود را در صدر جستجوهای گوگل و سایر موتورهای جستجو ببینند. چرا که این رتبه بندی ها در روند اعتبار و سود شرکت ها تاثیرات بالایی را دارد. برای دستیابی به این رتبه کارهای فراوانی را می توان انجام داد که از آم جمله می توان به بهینه سازی اشاره کرد. که بهترین روش در بهینه سازی و سئو استفاده از ریپورتاژ آگهی می باشد. برای استفاده از ریپورتاژ آگهی روش های فراوانی وجود دارد. برخی از این روش ها عبارتند از:

1. لینک
برای اینکه بتوانید با استفاده از ریپورتاژ آگهی در سئو سایت خود تاثیرات مثبتی را برجای بگذارید باید از لینک هایی استفاده کنید که دارای رتبه ارگانیک بالا در رتبه بندی موتور جستجو باشند. این اطمینان را به شما خواهیم داد که استفاده از لینک هایی که در صفحات دوم و سوم گوگل قرار دارند در ریپورتاژ آگهی سایت شما تاثیرات چندانی را نخواهند داشت.استفاده از لینک هایی که در صفحه اول موتور جستجو قرار دارند می توانند کمک کنند تا ریپورتاژ آگهی شما در رتبه بندی گوگل افزایش بیابد.

2. منسجم بودن
متن ریپورتاژ آگهی با مواردی که خواننده انتظار آن را دارد هماهنگی داشته باشد. در مواردی که افراد از پست هایی برای ریپورتاژ آگهی که به مطالب قبلی ارتباط موضوعی نداشته باشد مقاله شما توسط گوگل نادیده قرار خواهد گرفت علاوه بر اینها باعث ایجاد سردرگمی در خوانندگان و کاربران خواهد شد. در مقاله نویسی ها و ریپورتاژ آگهی باید تمرکز موضوع بر روی اکثریت کاربران باشد.

3. وضوح
در مواردی که از ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید بهتر است که به طور واضح به خواننده اعلام کنید که این یک مقاله تبلیغاتی است و بابت آن هزینه ای پرداخت کرده اید. چرا که در مواردی که اعلام نمی شود و خواننده تجسس می کند تا بفهمد که این مقاله یک ریپورتاژ آگهی است و نه صرفا یک مقاله علمی، بر روند مثبت ریپورتاژ آگهی تاثیرات منفی خواهد داشت. در چنین شرایطی نمی توان آن تاثیری که باید را از ریپورتاژ آگهی بدست آورد و حتی ممکن است تاثیرات منفی را نیز به دنبال داشته باشد. این در صورتی است که اگر کلمه آگهی را خود شما در ابتدای ریپورتاژ آگهی وارد کنید در روند تبلیغاتی شما تاثیرات مثبتی را خواهد داشت و در بازاریابی بسیار کمک کننده خواهد بود.

4. چارچوب بندی
چارچوب و قالب ریپورتاژ آگهی بسیار مهم و ضروری است به طوری که در مواردی که بتوانید ریپورتاژ آگهی خود را به خوبی قالب بندی بکنید می توان این اطمینان را کسب کرد که مطالب شما در دیگر سایت ها نیز صاحب جایگاهی خواهند شد، که این امر باعث می شود لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود به سایت شما و سئو بهینه سازی سایت شما کمک شایانی را بکنند. در مجموع در مواردی که کار خود را درباره نوشتن ریپورتاژ آگهی به درستی انجام دهید می توانید این اطمینان را داشته باشید که ریپورتاژ آگهیشما تاثیرگذاری بالایی داشه است و مطالب خود را در سایت های دیگر به عنوان باز نشر خواهید دید.

اشتباه های بزرگ در نوشتار ریپورتاژ آگهی

برای استفاده از ریپورتاژ آگهی در بازاریابی یکی از پرقدرت ترین ابزارها استفاده از محتوای سفارشی می باشد. با توجه به آمارهای به دست آمده اغلب خریداران پیش از اینکه اقدام به خرید بکنند از طریق اینترنت و سایت ها اقدام به کسب اطلاعات می کنند. به همین دلیل است که افراد در ویرایش ریپورتاژ آگهی باید دست به کار شده و با شناخت کاربران اقدام به نوشتار ریپورتاژ آگهی بکنند. اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که اغلب افراد در نگارش ریپورتاژ آگهی خود دچار اشتباهاتی می شوند که به موجب آنها خواننده خود را نه تنها جذب نمی کنند بلکه خواننده خود را فراری نیز می دهند. به طوری که حتی خواننده ممکن است از خواندن آن ریپورتاژ آگهی امتناع کند.

در این مقاله برخی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است در این باره توسط افراد به وجود بیاید را عنوان خواهیم کرد.

• استفاده کردن از استایل اشتباه

برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند اگر بتوانند استایل ژورنالی را در نگارش ریپورتاژ آگهی رعایت کنند می توانند به راحتی فروش خود را افزایش دهند. اما مساله این است که سبک نگارش یک ریپورتاژ آگهی بسیار متفاوت از مواردی است که در دانشگاه ها و یا کلاس های نگارش آموزش داده می شود. به همین دلیل است که نگارش یک ریپورتاژ آگهی با نگارش مقاله در مجله، مقالات علمی، مقالات روزنامه ها و مواردی از این قبیل متفاوت است. در مواردی که برای یک مجله مقاله ای نگارش می شود، هدف از نگارش آن مقاله این است که اطلاعاتی را در اختیار خواننده آن مجله قرار دهد. مقاله ای را می توان مقاله موفق دانست که خواننده بعد از خواندن آن حس مثبتی در مورد مقاله داشت هباشد و بتواند از مقاله چیزی را بیاموزد. در این صورت است که می توان گفت مقاله موفقیت آمیز بوده است.

اما در رابطه با نگارش های ریپورتاژ آگهی قضیه متفاوت است. چرا که شما می خواهید خواننده پیش از اینکه خریدی از شما بکند مقاله را بخواند و تمام کند. به همین دلیل است که نحوه نگارش شما با سایر نگارش های مقاله باید متفاووت باشد. در نگارش ریپورتاژ آگهی باید خواننده را به مقصدی که مد نظر شما می باشد برسانید. علاوه بر این ها نوشته باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی موانع و مشکلاتی که ممکن است در ذهن خواننده وجود داشته باشد که مانع خرید شوند را برطرف کند. نوشتار ریپورتاژ آگهی باید پر از انرژی و اشتیاق نیز باشد. در مواردی که شما خود از محصولات خود دچار هیجان و شادی نخواهید شد دلیلی ندارد که بتوانید خریداران خود را هم به وجد بیاورید. نوشتار ریپورتاژ آگهی باید به گونه ای باشد که بتوان از آن به اعتماد این برسند که جنس شما بهترین جنس در بازار می باشد. برای چنین کاری نوشته باید صادقانه باشد و دارای هیجان های لازم باشد، چرا که در این صورت است که خواننده حرف های شما را باور خواهد کرد.

برای اینکه نوشتار ریپورتاژ آگهی شما دارای حس و حال پر شور و هیجان باشد لازم است که از الفاظی استفاده کنید که این حس را منتقل کنند. استفاده از لفظ ها و فعل های مجهول درست نیست و باعث ایجاد خستگی در خواننده خواهد شد. برای نگارش مقاله باید از دید خواننده به مسائل بنگرید. در نوشتار ریپورتاژ آگهی باید تمرکز بر روی خواننده باشد و نه محصول ها.چرا که اگر تمرکز بر روی محصول باشد خواننده علاقه خود را در مطالعه مطالب از دست خواهد داد.اما در مواردی که به خواننده نشان دهید این محصول به او کمک خواهد کرد می توانید تاثیرات مثبتی را بر فرد برجای بگذارید. قرار نیست که در نگارش ریپورتاژ آگهی با هوش و نبوغ خود خواننده را هیجان زده کنید و تحسین او را برانگیزید. قرار است نوشته به گونه ای باشد که با خواندن متنی کوتاه خریدار اقدام به خرید کالا با توجه به ایده فروش شما بکند.

• نقطه های کور در ریپورتاژ آگهی

همه ما در باره نقاط کور اطلاعاتی داریم . مثلا نقاط کوری که در مورد آنتن دهی موبایل ها نقاط کور محسوب می شوند که اغلب باعث می شوند که فرد آرامش خود را از دست بدهد. جالب است بدانید چنین نقاطی در ریپورتاژ آگهی نیز وجود دارند. این اصطلاحی است که برای قسمت هایی از متن به کار می روند که در آن قسمت ها متن جذابیت لازم را نداشته و خواننده از مطالعه متن خسته می شود. در اصطلاح ریپورتاژ آگهی باید مانند قلابی باشد که خواننده را صید می کند و زمانی که خواننده و خریدار شروع به مطالعه آگهی می کنند نباید دست از مطالعه بردارند. در چنین صورتی است که ریپورتاژ آگهی دارای نگارش صحیحی می باشد.

برای انجام چنین کاری باید از تیتر استفاده کرد. با استفاده از تیتر ها می توان سرعت خواننده را بالا برد که خواننده متن را تمام کند. ریپورتاژ آگهی که با شکست مواجه می شوند مواردی اند که در نگارش تیتر خود دارای نقاط کور می باشند. چرا که تیتر باید به گونه ای باشد که خواننده را مجبور به خواندن اولین جمله کند. تیتری که خواننده را برای مطالعه جذب نکند نمی تواند ریپورتاژ آگهی موفقی را همراه داشته باشد.

در تیترها باید حس کنجکاوی کاربر برانگیخته شود. چرا که تیترهای این چنینی فرد را راغب به مطالعه متن خواهند کرد. سه ویژگی کلی وجود دارند که اگر در تیترها رعایت شوند می توانند خواننده را مجاب کنند که متن را تا آخر بخواند. این سه مورد عبارتند از:

• ارائه دادن اطلاعاتی که خاص و جذاب باشند
• قول یک سود را به خواننده خود می دهند.
• ارائه دادن مطالبی که برای خواننده جدید باشد و پیش از آن نشنیده باشد.

پس از گذر از تیتر چالش بعدی قوی بودن جمله اول است. چرا که جمله اول باید به گونه ای باشد که شما را به سمت جمله های بعدی سوق دهد و سپس جمله بعدی و جمله بعدی. اگر در متن شما جمله ای باشد که نتواند این سوق دادن کاربر به جمله بعدی را انجام دهد یعنی شما در ریپورتاژ آگهی خود یک نقطه کور دارید. به همین دلیل نگارش ریپورتاژ آگهی باید به گونه ای باشد که خواندن آن کوچکترین زحمتی را برای خواننده به بار نیاورد.

مزیت های ریپورتاژ آگهی

قبل از استفاده از هر روش و راهکاری باید در مورد مزایا و معایب آن موضوع خوب بررسی کرد. ریپورتاژ آگهی نیز یکی از همین موارد است که افراد باید قبل از استفاده از مزایای آن اطلاعاتی را کسب کنند.البته خوشبختانه ریپورتاژ آگهی دارای مزیت های فراوانی می باشد که دما در این مقاله چند مورد از مزایای آن را عنوان می کنیم که این سه مورد برای تصمیم گیری در باره این روش به شما کمک خواهند کرد.

در دنیای کسب و کار امروزه فضا به قدری رقابتی می باشد که داشتن سرعت عمل در کار حرف اول را می زند. چرا که از لحظه ای که تصمیم خود را در مورد تبلیغات میگیرد تا زمانی که روال تبلیغات طی بشود و نتیجه ها حاصل شود به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.اما با استفاده از ریپورتاژ آگهی می توان با صرف زمان اندک بالاترین بازخوردها را شاهد بود.

در ریپورتاژ آگهی سرعت عکس العمل مشتری و بازار را می توان با ایجاد جلب توجه در مشتری و ارائه دادن اطلاعات به مشتری بالا برد، که البته در این امر فرد باید بر محتویات خبری و زمان مناسب و مواردی از این قبیل آگاهی کامل را داشته باشد.

در تمامی موارد قبل از اینکه کاری توسط گروه یا شرکتی انجام شود سود و هزینه آن کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر سودی که آن فعالیت خواهد داشت کمتر از هزینه اش باشد منطقا انجام نگیرد بسیار بهتر خواهد بود و انجام ندادن چنین کارهایی خود یک سود محسوب خواهد شد. البته افراد اغلب می توانند از تبلیغاتی موسوم به تبلیغات محیطی استفاده کنند و نتایج مثبتی را نیز کسب کنند اما متاسفانه این مدل از تبلیغات نتایج با بازده بالا را به همراه نخواهند داشت. در چنین مواردی بهترین راهکار مهندسی روابط عمومی و استفاده از ریپورتاژ آگهی می باشد. چرا که ریپورتاژ آگهی با وجود داشتن هزینه های پایین تاثیرات بزرگ و مهمی را در نتایج آگهی وفروش برجای خواهد گذاشت. به همین دلیل سودی که از روش ریپورتاژ آگهیوارد شرکت می شود نیز بسیار بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد.

این امر به قدری موثر است که شرکت هایی که به جای صرف تبلیغات بر روابط عمومی همراه تبلیغات سرمایه گذاری کرده اند دارای فروش و موفقیت بالاتری بوده اند.

یکی دیگر از مزیت هایی که در ریپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی وجود دارد این است که به خریدار کمک می کند بتواند بهتر به فروشنده اعتماد کند. این در حالی است که خریدار به صورت فطری نسبت به فروشندگان بی اعتماد می باشد. اما در ریپورتاژ آگهی که دارای متنی خبری و معمولی و به دور از لحن تبلیغاتی می باشند دارای تاثیرگذاری بالا بر افراد می باشند. با ریپورتاژ آگهی حتی می توان نظرهای منفی احتمالی که در مورد کار و کالای شما وجود دارد را نیز تغییر داده و به نظر مثبت تبدیل کنید و با این کار آن افراد را به مشتری های پر و پاقرص خود تبدیل کنید. هرچند که مشتری مداری نیز یکی از فاکتورهایی است که نباید فراموش شود و باید همواره مد نظر فروشندگان باشد.

می دانیم که سایر روش های تبلیغاتی نیز بی اثر نیستند و ریپورتاژ آگهی در کنار روش های تبلیغاتی است که می تواند نتایج خوب خود را همراه داشته باشد و به تنهایی کارایی لازم را نخواده داشت. در مواردی که ریپورتاژ آگهی در کنار سایر روش ها به کار گرفته می شود می تواند کالا و خدمات شما را به کالا و خدمات قابل اعتماد و محبوب مشتری تبدیل کند و برای شما مشتریانی وفادار و روز افزون را به وجود بیاورد که تمامی این موارد در نهایت در بالا بردن مقدار سود شرکت تاثیرات بالایی خواهند داشت.

ریپورتاژ آگهی در جذب مشتری تاثیرات فوق العاده ای دارد. در این مدل از تبلیغات بعد از اینکه اطلاعات و آگاهی کافی به مشتری داده شد می توان با قرار دادن یک CTA یا Call-to-Action در انتهای مقاله که به سرنخ دادن نیز معروف است، خواننده را مستقیم به سمت شرکت مورد نظر هدایت کرد. در این موارد از آنجا که افراد در هنگام مراجعه به شما اطلاعات لازم را در اختیار دارند راحت تر و با سرعت بالاتری از مشتری بالقوه به مشترب بالفعل تبدیل خواهند شد. به همین دلیل تعداد سرنخ ها در روش ریپورتاژ آگهی بسیار بالا و مفید هستند. تنها کاری که فرد باید انجام دهد این است کخ در مورد موضوع ریپورتاژ تحقیقات لازم را انجام دهد و مقاله خود را به گونه ای بنویسد که با نشر و موفقیت آن اگر مورد باز نشر قرار گرفت باز هم شرکت و موسسه مورد نظر بتوانند از آن بازخورد و نتیجه مطلوب را کسب کنند.

یکی از مواردی که برای هر کسب و کار و صنعتی بسیار مهم و حیاتی می باشد اعتبار آن صنعت و شرکت می باشد. در اغلب موارد مطالبی که در رسانه ها منتشر می شوند دارای تاثیرات بسزایی در اعتبار شرکت و فروش شرکت و قصد خریدار در باره خرید از آن موسسه و شرکت تاثیر خواهد داشت. علاوه بر این موارد در صورتی که مدیری بتواند به اعتبار خوبی دست بیابد می تواند کار خود را در بازار تثبیت کند. اعتبار مجله، سایت و با روزنامه ای که از آن برای ریپورتاژ آگهی استفاده می کنید بر اعتبار کسب و کار شما نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت. به همین دلیل است که افراد برای داشتن ریپورتاژ آگهی موفق اغلب از رسانه هایی استفاده می کنند که دارای مخاطب های بالا و معتبر باشند.چرا که همین که اعتبار به وجود بیاید اعتماد مشتری و خرید و سود نیز به وجود خواهد آمد.

ریپورتاژ آگهی
بر فروش و افزایش سود دهی تاثیرات مستقیم و مثبت بالایی را دارد. چرا که در مواردی که کاربر در حال مطالعه مقاله ای بر روی سایت می باشد متوجه تبلیغات در آن سایت نمی شود و یا کاملا بی توجه از کنار آنها عبور می کند. به همین دلیل است که ریپورتاژ آگهی جلب توجه و تاثیرات بالایی را دارد.

قیمت های خرید رپورتاژ آگهی

قیمت ها به تومان می باشد.

قیمت خرید رپورتاژ آگهی

نحوه سفارش به چه صورت است؟

در ابتدا با ایمیل ما تماس گرفته و موضوع و آدرس سایت خود را ارسال می کنید ، درصورتی که مقایرتی با قوانین این مجموعه نداشته باشد به بخش سفارش آنلاین راهنمایی می شوید که در آنجا می توانید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

آیا امکان پرداخت آنلاین وجود دارد ؟

در صفحه ی پورتالی که برای ثبت سفارش راهنمایی می شوید امکان پرداخت آنلاین نیز وجود دارد.

بعد از ثبت سفارش چه کنیم؟

پس از ثبت سفارش و پرداخت ، رپورتاژ آماده شده ی خود را به همراه عکس های مورد نظر و لینک های آن برای ما ارسال کنید که بتوانیم سفارش شما را در بخش مربوطه فعال کنیم.

چگونه رپورتاژ آماده شده و عکس ها را ارسال کنیم؟

در صفحه ی پورتال آموزش آن داده شده است ، بخشی به عنوان ارتباط و ارسال فایل وجود دارد که می توانید فایل word که در آن رپورتاژ خود را آماده کردید به همراه تصاویر ارسال بفرمایید. اگر برایتان مشکل بود می توانید رپورتاژ و تصاویر را ایمیل کنید.

چه زمانی رپورتاژ آگهی فعال می شود ؟

زمان فعال شدن رپورتاژ آگهی با شما هماهنگ می شود اما به طور معمول کمتر از 48 ساعت ، رپورتاژ آگهی شما فعال خواهد شد.

آیا رپورتاژ های ثبت شده دائمی هستند؟

رپورتاژ های آگهی همگی دائمی هستند اما این مجموعه تا یک سال تضمین نگهداری قطعی را می کند ، البته لازم به ذکر است که در طول سالهای گذشته هرگز هیچ رپورتاژ آگهی حذف نشده است اما تضمین مجموعه ی ما حداقل یک سال خواهد بود.

تفاوت شما با دیگر شرکت ها چیست؟

این مجموعه پس از فعال شدن رپورتاژ آگهی شما ، لینک صفحه ای که رپورتاژ شما در آن درج شده است را یک الی سه ماه در سایدبار سایتی که رپورتاژ سفارش دادید درج می کند ، با اینکار علاوه بر اینکه بازدید صفحه ی رپورتاژ شما بالا میرود ، پیج اتوریتی و اعتبار آن صفحه هم افزایش خواهد یافت و به همین جهت تاثیر گذاری بک لینک های موجود در رپورتاژ آگهی شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

سایت های دیگری برای خرید رپورتاژ آگهی دارید؟

بجز سایت های ارائه شده در این صفحه ، 900 وب سایت دیگر برای ارائه خدمات رپورتاژ آگهی وجود دارند که همگی فعال و با پیج اتوریتی بین 35 الی 55 هستند که می توانید برای مشاهده لیست سایت ها با ایمیل ما تماس حاصل بفرمایید.

چرا راه ارتباطی را ایمیل قرار دادید ؟

به دلیل اینکه مکتوب و قابل بازخوانی است و قابل استناد به دادگاه ها می باشد و همچنین معمولا هنگام سفارش نیاز به بررسی سایت ها با رایانه است و به صورت تلفنی این امر قابل استحقاق نمی باشد. لذا تیکت و ایمیل را برای راه ارتباطی در نظر گرفتیم.

نمونه کار دارید؟

در ستون کناری هر یک از سایت های ارائه شده بخشی با عنوان رپورتاژ آگهی وجود دارد که می توانید نمونه های درج شده را ملاحظه بفرمایید. این مجموعه بیش از هزار نمونه کار در بیش از 900 وب سایتی که در اختیار دارد ارائه نموده است.

برای سفارش لطفا با ایمیل backlinksfa.com@gmail.com تماس حاصل بفرمایید .

باتشکر

اشتراک بگذارید: linkedin google plus facebook twitter

تمامی حقوق مطالب سایت متعلق به گردانندگان آن هست
طراحی و اجرا: خرید لینک