خرید بک لینک

خرید بک لینک قوی

خرید بک لینک

تعریف بک لینک

با وجود اینکه مدت های زیادی از به وجود آمدن بک لینک و سئو می گذرد اما اغلب افراد بدون توجه به معنای صحیح و دقیق آنها از آن ها استفاده می کنند و حتی در برخی موارد این لغات و اصطلاحات را در مواردی نادرست استفاده می کنند. از جمله این مفاهیم می توان به بک لینک و سئو اشاره کرد که معنی و تعریف بک لینک با کاربرد و معنی که از بک لینک در بین مدیران سایت ها و مهندسان سئو وجود دارد متفاوت می باشد.

برای فهمیدن معنی بک لینک می توان از ویکی پدیا استفاده کرد. ویکی پدیا یکی از سایت هایی می باشد که با توجه به نتایج جستجو گوگل تعاریفی از واژه های مختلف دارد.با توجه به نظر نویسندگان سایت ویکی پدیا زمانی که بخواهند در فضای نت از صفحه ای به صفحه دیگر بروند از بک لینک که یک لینک خروجی می باشد استفاده می شود، البته تعداد این بک لینک ها می تواند نتیجه دهد که سایت شما از جمله سایت های محبوب می باشد یا خیر. چرا که هرچه تعداد بک لینک های روزانه به سایت شما بالاتر باشد می تواند تاثیر مثبت تری بر سایت شما داشته باشد.

در واقع بک لینک همان لینک هایی است که سایر سایت ها با آنها کاربر را به سایت شما ارجاع می دهند و یا برخی از بک لینک ها را خود فرد با استفاده از ترفندها و روش هایی دریافت می کند. بک لینک ها می توانند هم از طرف سایت های مرتبط با موضوع بحث باشند و هم از طرف سایت های غیر مرتبط با موضوع بحث و مقاله شما باشند. بک لینک ها همانقدر که می توانند تاثیر مثبتی بر سایت شما داشته باشند گاها ممکن است تاثیرات منفی نیز بر سایت شما داشته باشند، که این تاثیر منفی ممکن است باعث افت رتبه سایت شما بشود.

بخش پشتیبانی گوگل برای معرفی بک لینک آن را به عنوان فرصتی برای بررسی و ارزیابی سایت مورد نظر در سایر سایت ها عنوان می کند.

در دوره های اولیه رتبه بندی سایت ها یکی از مهم ترین فاکتورها برای موتورهای جستجوگر گوگل تعداد بک لینک ها از سایت بود. اما با مرور زمان و با توجه به وجود تقلب هایی در این زمینه دیگر این مورد از اهمیت سابق در موتورهای گوگل برخوردار نمی باشد و امروزه بک لینک حتی دیگر جزو 5 مورد مهم سئو نیز محسوب نمی شود.

اما با تمام این وجود کماکان بک لینک دارای درجه اهمیت خاص خود می باشد به طوری که تهیه بک لینک ها و تعداد بک لینک ها هنوز هم جزو ابزار مهندسان سئو می باشد.گرفتن بک لینک از موتورهای مختلف متفاوت می باشد. مثلا بک لینک گرفتن از یاهو و بینگ به نسبت راحت تر از بک لینک گیری از موتور جستجوگر گوگل می باشد.

به طور کلی به دلیل اینکه الگوریتم های یاهو قدیمی هستند و در سال های اخیر دچار تغییری نشده اند می توان از یاهو راحت تر بک لینک گرفت.

برای اینکه بتوان برای یک سایت بک لینک هایی را به دست آورد روش ها و راه حل های فراوانی وجود دارد که یکی از متداول ترین و مرسوم ترین این روش ها استفاده از تبادل های دوطرفه لینک می باشد.اما افراد برای به دست آوردن و گرفتن بک لینک باید دقت هایی را داشته باشند و نکاتی را رعایت کنند. چرا که ممکن است این تبادل لینک ها منجر به تاثیر منفی در رتبه بندی سایت بشوند. چرا که تمامی تبادل لینک ها منجر به بک لینک نمی شوند و فقط نوعی از تبادل لینک ها جزو بک لینک ها محسوب خواهند شد.

روش تبادل لینک

برای معرفی و توضیح چگونگی بک لینک ابتدا باید انواع لینک ها را نام برد. به طور کلی لینک ها به دو گروه کلی دسته بندی می شوند:

1. لینک های Follow : لینک هایی هستند که بک لینک نامیده می شوند و لینک های مفید در رتبه گیری سایت هستند. در بک لینک ها به اسپایدر این دستور داده می شود که آدرس ها را دنبال کند. از این لینک ها در تبادل لینک و یا لینک هایی که به سایر صفحات خود آن سایت لینک می دهند استفاده می شود.

در تبادل لینک ها یک قرار داد نانوشته وجود دارد که لینک ها باید به صورت Follow باشند و در این صورت است که تبادل لینک بین سایت ها مفید واقع می شود.

2. لینک های No Follow: این دسته از لینک ها مقابل لینک های دسته اول قرار خواهند داشت. این نوع از لینک ها هرگز نمی توانند بک لینک باشند و بک لینک گرفتن از این لینک ها عملا غیر ممکن می باشد. چرا که در این دسته از لینک ها دستور متفاوتی به موتور جستجوگر داده می شود. در این بک لینک ها به موتور جستجوگر دستور داده می شود که آدرس را به هیچ وجه دنبال نکند. مانند مواردی که آدرس را برای قسمت منبع و مآخذ و یا مواردی از این قبیل وارد می کنند.

بهترین روش برای لینک دادن به سایت های خارجی و بیان منابع همین لینک های NoFollow می باشد. چرا که در این روش دیگر از سایت شما بازدیدی برای سایت های دیگر به وجود نخواهد آمد، به همین دلیل اغلب توصیه می شود اگر لینکی را می خواهید در سایت درج کنید و قصد تبادل لینک ندارید حتما از این لینک ها استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام بک لینک دادن باید مورد توجه قرار گیرد و حائز اهمیت می باشد این است که به مقدار خوب بودن بک لینک دقت کرد و درصد خوبی بک لینک را مد نظر قرار داد. چرا که تمامی بک لینک ها مفید نمی باشند مگر اینکه برخی از ویژگی ها را داشته باشد.به طور کلی سایت هایی که دارای مطالبی در باره موضوعی واحد، ویژه و اختصاصی باشند و سایت هایی که بازدید بالایی را داشته باشند جزو این دسته از سایت ها محسوب می شوند.

از آنجا که راهی برای رفع مشکلات بک لینک و یا بازگشت بک لینک نمی باشد به همین دلیل باید در انتخاب کلماتی که می خواهید از آنها برای بک لینک در سئو سایت خود استقاده کنید دقت کنید و از کلمه ای برای بک لینک استفاده کنید که از واژه هایی باشد که در سئو برای شما مهم باشند.

نقش بک لینک در سئو

از نظر مهندسین سئو بک لینک به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

• کلاه سفید

در این نوع از بک لینک ها که مورد علاقه موتورهای جستجوگر می باشند تاثیرات بلند مدتی وجود دارد که این تاثیرات پایدار نیز می باشند.

• کلاه سیاه

در این مدل از بک لینک ها که مورد توجه و علاقه موتورهای جستجوگر نیستند تاثیرات کوتاه مدت و ناپیدار وجود دارد.

برخی از ویژگی ها اگر در بک لینک وجود داشته باشند باعث می شوند که بک لینک به عنوان بک لینک کلاه سفید دسته بندی شود:

1. سایت های هر دو طرف مرتبط به بک لینک و مرتبط به هم باشند.

2. تعاملی باشند

3. مطالب سایت ها و صفحه ها کامل و مفید باشند

4. در سایت های معتبر و پر بازدید به صفحه مورد نظر لینک داده بشود.

5. لینک ها در قسمت های گفتگو و یا سایر قسمت هایی که مدیریتی ندارند درج نشوند.

برخی دیگر از ویژگی ها وجود دارند که اگر در بک لینک ها وجود داشته باشند باعث می شوند بک لینک ها کلاه سیاه تلقی شوند:

1. بک لینک هایی که در ازای دریافت هزینه و یا به اصطلاح پولی باشند.

2. بک لینک هایی که در سایت های نامعتبر انجام شده باشند.

مراحل لازم برای به وجود اوردن بک لینک

1. تعیین کردن هدف

2. تعیین کردن دارایی ها

3. تعیین کردن لینک هایی که مورد نیاز می باشند

4. تحلیل و بررسی لینک ها

5. پیدا کردن افراد

6. ارسال کردن پیام

7. پیگیری

هریک از موارد بالا را در اینجا به اختصار و به نوبت توضیح خواهیم داد:

1. تعیین کردن هدف

برای تعیین هدف فرد باید تعیین کند که برای بالارفتن ترافیک سایت به چه مقدار ترافیک سایت نیاز دارد. پس اولین قدم تعیین تعداد بک لینک هایی می باشد که به وسیله آنها میتوان سئو سایت را به مقدار مورد نیاز بالا برد.

2. تعیین کردن دارایی ها

تعیین دارایی ها یعنی فرد باید دارایی هایی که در اختیار دارد را تعیین کند، یعنی مواردی را که می تواند به وسیله آنها برای خود بک لینک به وجود بیاورد را باید تعیین و مشخص کند.مواردی مانند موارد پایین می توانند جزو دارایی ها برای تولید بک لینک محسوب بشوند:

مردم، خدمات، محتوا و داده ها از جمله موارد موثر در بک لینک می باشند که بتوانید با آنها سئو سایت خود را تقویت کنید. ( منظور از مردم تعداد فالورها و طرفداران سایت شما می باشد.)

دارایی های بالا به فرد کمک می کنند که برای سایت خود بک لینک های کلاه سفید را به وجود بیاورد اما بک لینک هایی که پولی هستند صرفا بک لینک های کلاه سیاه محسوب می شوند.

3. تعیین کردن بک لینک های که مورد نیاز می باشند

انواع لینک هایی که می توانند به عنوان بک لینک در سئو سایت مفید واقع شوند عبارتند از:

a) لینک دادن به صفحه اصلی سایت خود

b) لینک دادن به صفحات عمیق

c) لینک های دارای نام های تجاری

d) لینک هایی که کلمات کلیدی شما را داشته باشند

البته در اغلب موارد مهندسین سئو چهار مدل لینک بالا را به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار خواهند داد که اغلب نتیجه بهتری را به همراه دارند.

4. تحلیل و بررسی لینک ها

قبل از اینکه از سایت و یا صفحه ای بخواهید لینک بگیرید باید آن صفحه و سایت را کاملا مورد بررسی و تحلیل قرار دهید، پس از انجام این بررسی ها و با تحلیل با توجه به ترافیک ها و رتبه بندی سایت مورد بررسی می توانید برای ساختن لینک عملیات مورد نظر را انجام دهید.برای انجام تحلیل و بررسی سایت ها می توان از ابزارهای مختلفی استفاده کرد. در زیر به سه نمونه از این موارد اشاره خواهیم کرد:

• افزونه Chrome SEO Toolbar : افزونه ای می باشد که بر روی خود مرورگر کروم نصب خواهد شد و تمامی اطلاعاتی که برای تجزیه و تحلیل سایت مورد نظر است را در اختیار کاربر خویش قرار خواهد داد.

• افزونه تولبار الکسا: افزونه تولبار الکسا افزونه ای می باشد که این امکان را برای افراد به وجود می آورد که بتوانند رتبه سایت را مشاهده کرده و در صورتی که رتبه سایت مورد نظر از رتبه سایت شما بالاتر بوده باشد می توانید برای ساختن لینک اقدامات لازم را انجام دهید.

• سایت و افزونه Moz Pro : برای استفاده از این مورد کافی است آدرس سایت و صفحه مورد نظر خود را در سایت وارد کرده و به راحتی سایت مد نظر خود را بررسی و تحلیل کنید.

5. پیدا کردن افراد

یکی از مهم ترین مرحله در ایجاد بک لینک ها یافتن افرادی می باشد که برای انجام بک لینک موثر ومفید باشند، چرا که سایتی که برای بک لینک انتخاب کرده اید در رشد رتبه و سئو سایت تاثیرات فراوانی را به همراه دارد.

برای این مورد باید دنبال کاربرانی باشید که مطالب و موضوع سایت شما برای آنها حائز اهمیت باشد. چرا که در مواردی که موضوعات درون سایت شما برای فرد از اهمیت برخوردار باشند فرد اقدام به لینک دادن به سایت شما خواهد کرد.

برخی از موضوعات وجود دارند که برای سایت شما ممکن است مهم باشند، مواردی مانند نوشته های بامزه،خبرهای به روز،مطالبی که می توانند ایجاد بحث و وگفتگو کنند، داشتن محتوایی درست و دقیق و یا طولانی، رقابت ها و تجسم داده ها از این قبیل می باشند.

6. ارسال کردن پیام

در این مورد برای نگارش پیام باید دقت شود که نگارش پیام به گونه ای باشد که وبلاگ نویس و یا خواننده پیام حس کند پیام را یک فرد حقیقی نوشته است، چرا که در این صورت است که نسبت به پاسخ دادن به پیام بیشتر راغب خواهد شد. برای ارسال پیام توجه به نکاتی مانند علت اهمیت شما، کاری را که مایل هستید برای شما انجام دهند و بیان سلام به خود شخص و نه صرفا به عنوان مدیر وبلاگ می توانند کمک کننده باشند.

قبل از ارسال پیام حتما بیو و درباره ما را در سایت مورد نظر مورد مطالعه قرار دهید.

7. پیگیری

برای انجام پیگیری می توانید ایمیل خود را چک کنید و در صورتی که جوابی نیافتید فقط یک بار دیگر مجددا ایمیلی برای آن فرد ارسال کنید. در مواردی که می خواهید جواب فرد را بدهید نیز بهتر است از reply استفاده کنید که مکالمات شما در دسترس فرد باشد.

موارد موثر در کیفیت بک لینک و اشتباهات متداول در بک لینک

1) موارد موثر در کیفیت بک لینک

2) اشتباهات متداول در بک لینک

با هم به هردو آنها می پردازیم:

موارد موثر در کیفیت بک لینک

برخی از موارد وجود دارند که می توانند در پیشبرد کیفیت بک لینک موثر باشند و در کیفیت بک لینک تاثیر مستقیم خواهند داشت. در این مقاله به بررسی و توضیح این موارد می پردازیم و با استفاده از آنها می توان برای به وجود آوردن بک لینک های مفید بهتر اقدام کرد.

• فاکتور Domain Authority: فاکتوری است که به وسیله ی شرکتی به نام Moz ساخته شده است. موارد مختلفی در این فاکتور دخیل هستند که برخی از این موارد عبارتند از تعداد لینک های ورودی، سن دامنه، فعالیت های سایت در شبکه های اجتماعی، کیفیت لینک ها و سایر مواردی از این قبیل. این فاکور فاکتوری می باشد که در تعیین کیفیت بک لینک ها موثر خواهد بود.

• انکر تکست (Anchor Text): به متن یا عبارتی که به وسیله ی آن به صفحه و یا سایت دیگری لینک داده می شود انکر تکست گفته می شود.تاثیر انکر تکست در کیفیت بک لینک به این صورت است که در مواردی که از انکر تکست مرتبط با موضوع سیت استفاده می شود به گوگل سیگنال و پیغامی فرستاده خواهد شد که به موجب آن گوگل متوجه مرتبط بودن این موضوع ها خواهد شد و با توجه به فاکتورهای مربوط به خود رتبه بندی آن کلمه انکر تکست را افزایش خواهد داد.

• اعتبار صفحه (Page Authority): علاوه بر Doman Authority یکی دیگر از مواردی که به وسیله شرکت Moz ارائه خواهد شد اعتبار صفحه می باشد که در باره لینک های ورودی اعتبار کلی صفحه و کیفیت صفحه مشخص خواهد شد.

• تعداد لینک های موجود در داخل صفحه: گوگل راه های فراوانی را دارد که به وسیله ی آنها می تواند به این موضوع پی ببرد که لینک های خروجی یک سایت به صورت طبیعی اند یا خیر. به طور کلی باید تعداد لینک های خروجی سایتی که از آن برای گرفتن لینک استفاده می کنید نباید بالا باشند. همچنین تعداد لینک ها و اندازه محتوا و متن باید باهم در تناسب باشند.

• پیج رنک صفحه: امروزه پیج رنک از اهمیت سابق برخوردار نمی باشد اما کماکان دارای سیگنالی می باشد که نسبتا مورد تایید بوده و در بالا بردن تاثیر لینک ها موثر می باشد. توجه به این نکته ضروری است که ارتباط پیج رنک بر رتبه سایت ارتباط مستقیمی نیست و جزو فاکتورهایی محسوب می شود که تاثیر خود را به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت و کیفیت لینک می گذارد.

• رابطه بین لینک ها (Relations): رابطه ی بین لینک ها یکی از مواردی است که در اغلب موارد و توسط اغلب افراد در آن دچار اشتباه می شوند. لینک ها دارای مشخصه های مختلفی می باشند که یکی از این مشخصه ها Rel نام دارد که این ویژگی و مشخصه به ما این امکان را می دهد که بتوانیم با آن با موتورهای جستجوگر گوگل صحبت کنیم و به آنها گفته شود که از قسمت های Link Juice و PR Juice ما لازم است چیزی را برای آن صفحه ببرند یا نه.امکان دارد موتور جستجوگر گوگل با لینکی که شما به صفحه ای می دهید رتبه صفحه را بالا ببرند اما هیچ چیزی از پیج رنک شما برای آن صفحه نبرند. در اغلب موارد لینک ها به صورت پیش فرض و خود به خود Dofollow هستند که در این موارد دیگر نیازی نیست که فرد به صورت دستی در قسمت Rel گزینه Dofollow را ذکر بکند.

• دریافت کردن لینک از سایت های کشور خود: بهترین حالت گرفتن لینک، زمانی است که آنها را از سایت هایی با دامنه ی ir می گیرد. به همین دلیل توصیه می شود که سعی کنید لینک های خود را از سایت های معتبر فارسی زبان بگیرید. چرا که این موارد باعث می شوند که سایت شما در بین سایر سایت های فارسی از رتبه گیری بهتری برخوردار بشود و در جست و جوهای کاربران ایرانی نیز دارای شانس بیشتری خواهد بود. البته این عمل ممکن است در شانس سایت شما در جست و جو های بین المللی بی تاثیر باشد.

موارد بالا فقط برخی از مواردی هستند که می توانند در دریافت لینک خوب موثر باشند. چرا که همانطور که شما نیز می دانید گوگل دارای فاکتورهای متنوع و فراوانی است که به وسیله آنها برای جداکردن لینک خوب و بد اقدام خواهد کرد.

اشتباهات متداول در بک لینک

برخی از اشتباهات در مورد بک لینک وجود دارند که توسط اغلب کاربران تکرار می شود. در اینجا به صورت اتصار به برخی از این موارد می پردازیم.

• استفاده از بک لینک به طور کلی بد است و نباید از آن استفاده کرد

یکی از موارد مهم در مهندسی سئو بک لینک است که به وسیله آن گوگل سایت شما را در نتایج جستجو خود دارای رتبه بهتری خواهد کرد.به همین دلیل باور عدم استفاده از بک لینک غلط است.

• بک لینک ها تبلیغات متنی هستند.

تبلیغات متنی یکی از روش های خرید بک لینک هستند که گوگل آنها را قبول ندارد، به همین دلیل می توانند باعث پنالایز و افت سایت شما بشوند

• ارتباط بین صفحه ها در بک لینک اهمیتی ندارد

در مواردی که از سایت ها و صفحات غیر مرتبط برای گرفتن لینک استفاده کنید سایت و صفحه شما از لیست جستجو آن کلمه خارج خواهد شد. اما در مواردی که لینک گیری از سایت های مرتبط و صحیح باشد حتی اگر فقط چند لینک باشد می توان به راحتی رتبه گیری سایت را تسریع بخشید. چرا که چند لینک مرتبط و صحیح بسیار مفید تر از چندین لینک غیر مرتبط هستند و حتی لینک های غیر مرتبط باعث می شوند صفحه از لیست 100 نتیجه اول خارج شود.

• هرچه بک لینک ها بیشتر باشند بهتر است.

در این دوره باید به کیفیت بک لینک ها فکر کرد و آنها را از نظر کیفی بالا برد چرا که بک لینک هایی که فقط از نظر کمیت مطرح باشند الزاما مفید نخواهند بود. چرا که لینکی بر رتبه گیری سایت شما تاثیر مثبت خواهد داشت که دارای لینک دریافتی با کیفیت بالاتری باشد. به همین دلیل است که برخی از سایت ها فقط با چند لینک (اما لینک های با کیفیت) به رتبه ای دست خواهند یافت که سایت دیگری با هزاران بک لینک نتوانسته کسب کند.

بک لینک های مفید

بک لینک های مفید بک لینک هایی هستند که توسط خود مدیر و یا نویسنده سایت و با کلمات کلیدی درست و مرتبط با موضوع صفحه و سایت شما به وجود آمده باشند. چرا که در این صورت است که می توان بک لینک هایی مفید و طبیعی را به وجود آورد، اما از جمله مواردی که در این باره اهمیت دارد و باید به آن توجه کرد رتبه سایت لینک دهنده می باشد.

بک لینک های خوب باید به صورت ریپورتاژ باشند و بدون اسپم و پنالتی نیز باشند که برای این کار باید لینک سایت را همراه با کلمات کلیدی (Anchor Text ) استفاده کنید. کلمات کلیدی که در متن اختصاصی شما باید حتما وجود داشته باشند و با موضوع سایت شما نیز مطابقت و همخوانی لازم را داشته باشند. البته انجام بک لینک باید در سایت هایی باشد که از Domain Authority و Page Authority بالایی برخوردار باشد.

برخی از ویژگی ها وجود دارند که اگر در بک لینک باشند می توان آن بک لینک را جزو بک لینک های مفید دسته بندی کرد. این بک لینک ها عبارتند از:

• محدود بودن تعداد بک لینک های خارجی و عدم استفاده از تعداد بالای بک لینک های خارجی

• سایت شما و سایت لینک دهنده باید از نظر موضوعی باهم مرتبط باشند و دارای موضوعات متفاوت نباشند.

• عدم استفاده از سایت هایی با اعتبار پایین، چرا که بک لینک این سایت ها مانند اسپم خواهد بود.

• عدم استفاده از لینک سایت هایی که اسپم هستند.

• استفاده از خرید رپورتاژ بهترین نوع بک لینک مفید برای سایت ها می باشد.

البته ممکن است موارد دیگری نیز در تعیین مفید بودن لینک موثر باشند اما موارد بالا مهم ترین آنها هستند.

بک لینک های مضر

سوالی که در اغلب موارد به وجود می آید این است که آیا لینک مضر هم وجود دارد؟در پاسخ به این سوال باید گفت که برخی از سایت ها وجود دارند که به عنوان اسپم به وجود خواهند آمد و لینک های غیر نرمال را به وجود آورده و یا دریافت می کنند و با این کار در رتبه بندی های سایت به رتبه های بالا دست خواهند یافت اما بعد از مدت کوتاهی به وسیله گوگل پنالایز خواهند شد و توسط گوگل به لیست سیاه گوگل فرستاده خواهند شد.سایت هایی که خود تولید محتوا ندارند و Anchor Text سایت شما را نیز خیلی تکرار می کنند جزو سایت هایی می باشند که برای گرفتن بک لینک مضر خواهند بود.

از سال 2017 به بعد در مواردی که فرد بک لینک ها را به صورت کلی و با گستردگی بالا دریافت کند می تواند خطر بزرگی را برای سایت خود به وجود بیاورد و با این کار سایت فرد از نظر اسپم دارای ریسک بالاتری خواهد بود.گرفتن بک لینک های بالا از سایت های فراوان هم می توانند جزو بک لینک های مضر محسوب بشوند. سایت هایی که لینک ها را در قسمت پایینی (فوتر) و یا در قسمت بالایی (ساید بار) قرار خواهند داد نیز لینک ها را به لینک های مضر تبدیل خواهند کرد. چرا که با آپدیت های جدید الگوریتم پنگوئن 4 چنین لینک هایی به صورت اسپم شناخته خواهند شد و برای سایت شما امتیاز منفی را به بار خواهند آورد.

بک لینک های مضر دارای ویژگی های مشترکی هستند که در این مقاله به برخی از انها می پردازیم:

• لینک کردن سایت در تمامی صفحات یک سایت

استفاده از لینک سایت در تمامی صفحات باعث می شود که علاوه بر اینکه بک لینک تاثیر مثبتی را نداشته باشد حتی جزو بک لینک های مضر نیز دسته بندی بشود، چرا که هیچ مدیر سایتی نام و لینک هیچ سایت دیگری را در تمامی صفحات خود قرار نخواهد داد مگر اینکه مطالب و محتوای خود را تماما از آن سایت برداشته باشد و یا بابت این کار هزینه ای را دریافت کرده باشد و بک لینک بدهد،که در هر دو صورت از نظر گوگل غیر مجاز می باشد.

• لینک کردن تمامی کلمات مهم کلیدی سایت

در مواردی که تمامی کلمات کلیدی موجود در سایت لینک داده بشوند نیز لینک ها جزو لینک های مضر محسوب می شوند چرا که این رفتار از یک کاربر سر نخواهد زد به همین دلیل جزو رفتارهای بد و غیر طبیعی دسته بندی خواهد شد.

• استفاده از لینک کردن سایت به صورت مخفی

اغلب به این دلیل از بک لینک و لینک در متن ها استفاده خواهد شد که مورد دید و استفاده کاربر قرار بگیرد. اما در مواردی که لینک طوری در سایت قرار داده می شود که در متن نباشد و یا دیده نشود و در نقاط مخفی باشند یعنی که این بک لینک ها غیر طبیعی خواهند بود. به همین دلیل اغلب توصیه می شود رنگ لینک ها متفاوت با رنگ سایر قسمت های متن باشد که گوگل آنها را به عنوان اسپم شناسایی نکند.

• استفاده از لینک ها در سایت هایی با موضوعات متفاوت

در مواردی که از سایت هایی با موضوعات متنوع و متفاوت با موضوع سایت خود استفاده کنید لینک مضر است. چرا که به صورت طبیعی افراد لینک های مرتبط با موضوع سایت خود را لینک خواهند داد. مثلا اگر سایتی که در مورد موسیقی است لینکی در مورد سایت ورزش بدهد لینک را جزو لینک های بد و مضر می توان دسته بندی کرد.

• استفاده از سایت هایی بی کیفیت و اهل کپی برای لینک دادن به سایت

سایتی که خود دارای کیفیت پایینی باشد نمی تواند بک لینک های معتبری را به شما بدهد به همین دلیل لینک هایی که از طرف سایت های بی کیفیت برای شما ارسال خواهد شد نیز دارای کیفیت پایین هستند. در مواردی که سایت لینک دهنده جزو سایت های اسپم باشند با این ارسال لینک ها حتی می توانند تاثیرات منفی بر سایت شما داشته باشند و سایت شما را از نظر سئو با مشکل موجه کنند.

خرید بک لینک

وب سایت هایی با بک لینک های درست و مناسبی می توانند کلمات کلیدی لینک شده بهتری را داشته باشند (Anchor Text) و علاوه بر آن نیز می توانند در روند افزایشی دامنه و صفحه سایت که اصطلاحا da و pa نامیده می شوند نیز موثر باشند.

در مواردی که بتوانید برای سایت خود بک لینک هایی با تعداد مناسب و با کیفیتی را دریافت کنید در روند سئو شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. چرا که عملیات دریافت بک لینک ها و ساختن بک لینک در سئو سایت حائز اهمیت بالایی می باشد و رفته رفته می توانند سایت شما را در صفحات اول گوگل جای بدهند. همین موارد باعث می شوند که گاها فکر خرید بک لینک به ذهن برخی از افراد و دارندگان سایت خطور کند. در این مقاله به خرید بک لینک و موارد مربوط به آن می پردازیم.

سوالی که در هنگام خرید بک لینک برای اغلب افراد و دارندگان سایت به وجود می آید این است که آیا استفاده از بک لینک های پولی می توانند جریمه و پنالتی را از سمت گوگل برای سایت به بار بیاورند یا خیر؟! برای جواب این سوال می توان قاطعانه گفت که پاسخ خیر است. چرا که مهم ترین موارد در انجام سئوهای خارجی دریافت بک لینک ها می باشد که در مواردی که بر طبق اصول و به طور صحیح انجام شده باشند، باعث می شوند فرد به نتیجه مطلوب برسد و کلمه کلیدی مورد نظرش در موتور جستجوگر گوگل نیز ارتقاع بیابد.

اتوریتی سایت یا همان pa جزو مواردی است که افزایش آنها برای سایت ابدا مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و حتی جزو موارد مفید و خوبی های سایت نیز می باشند.اما باید عنوان کرد که اینکه سایتی دارای اتوریتی بالایی باشد الزاما به این معنی نیست که دارای رتبه بندی بالاتری در گوگل می باشد، چرا که گاها سایت هایی وجود دارند که اتوریتی بالایی را ندارند اما در رتبه های بالایی در گوگل و موتورهای جستجوگر قرار دارند. به همین دلیل بالا بودن اتوریتی سایت ها جزو امتیازهای سئو محسوب نخواهند شد.

اما بک لینک ها از آن جهت حائز اهمیت هستند که می توانند در افزایش رتبه سایت موثر واقع شوند. در بک لینک ها مواردی مانند زمان آنها و نوع لینک گذاری ها دارای اهمیت هستند و اگر به این موارد دقت نشود باعث می شود که نتایج منفی را برای سایت در برداشته باشد و به سئو سایت آسیب و ضرر وارد کند.

در خرید بک لینک ها باید چگالی کلمات کلیدی، نوع کلمات کلیدی و تعداد کلمات کلیدی را مد نظر قرار داد چرا که این موارد جزو آن دسته از مواردی هستند که اگر رعایت نشوند باعث می شوند که سایت شما از طرف گوگل جریمه بشود که این امر موجب می شود که شما مجبور به راه اندازی یک وب سایت جدید بشوید.

چرا که یکی از موردهایی که گوگل صریحا در مورد آنها هشدار داده است خریدن بک لینک ها می باشد. به همین دلیل گوگل اقدام به برخورد با سایت هایی که بک لینک ها را به صورت پولی یا اصطلاحا به صورت Site-Wide دریافت می کنند، خواهد کرد.این نوع از لینک ها که سایت واید نامیده می شوند به این صورت هستند که در تمامی صفحه های سایت لینک دهنده و یا اغلب صفحات سایت لینک دهنده وجود دارند و تکرار می شوند.انجام چنین بک لینک هایی حتی اگر از سایت های معتبر و قوی باشد نیز می توانند نتیجه مخرب خود را بر سایت شما داشته باشند. برای برخورد با این لینک های اسپم، پولی و دارای کیفیت پایین گوگل نرم افزار و ابزار Disavow Links را به وجود آورده تا مدیران سایت بتوانند به راحتی این لینک ها را تشخیص دهند.

به همین دلیل است که توصیه می شود که فقط برای خرید لینک هایی اقدام کنید که دارای ارتباط موضوعی با سایت شما باشند و به صورت ریپورتاژ استفاده کنید و از استفاده از لینک های سایت واید حتما خودداری کنید و هزینه خود را در این را تلف نکنید.

در اغلب مراکز فروش بک لینک، بک لینک ها در یکی از قالب های زیر و یا در هردو این قالب ها ارائه خواهد شد:

1. ساختن لینک ( لینک بیلدینگ) انبوه ایرانی که با خرید این نوع از بک لینک ها تمامی پروسه بک لینک توسط تیم فروشنده انجام خواهد شد و پس از اینکه بک لینک ها ساخته شدند تمامی بک لینک ها توسط فروشنده برای مشتری فرستاده می شود.

2. ریپورتاژهای دائمی در بک لینک ها که از نظر مهندسان سئو نیز دارای اهمیت بالایی می باشد. در این روش سایت و صفحه شما در داخل متنی تبلیغ و درج می شود که دارای ارتباط موضوعی با سایت شما می باشد. این نوع از بک لینک ها از نظر گوگل بسیار مورد توجه و معتبر هستند. این روش از ساختن لینک را Contextual Link Building می نامند.

نکات مورد توجه در خرید بک لینک

برخی از نکات وجود دارند که باید در هنگام خرید بک لینک مد نظر داشته باشید. این نکات عبارتند از:

1. در متن لینک باید حداقل ده عبارت مختلف وجود داشته باشد.

2. لینک های خریداری شده را به صفحه های داخلی سایت خود نیز ارجاع بدهید.

3. درج لینک ها باید در تعداد مشخصو زمان بندی مشخص صورت بگیرد و از درج لینک با تعداد بالا در مدت زمان های کم و محدود خودداری کنید. البته در برخی موارد شرایط سایت به گونه ای است که می توان این نکته را نادیده گرفت.

4. از سایت هایی برای بک لینک استفاده کنید که به موضوع سایت شما مرتبط باشد چرا که در این صورت در رتبه بندی و سئو سایت تاثیر بیشتری را خواهد داشت.

به همین دلیل خرید بک لینک را به چاقوی تشبیه می کنند که اگر در دست پزشک و اهل اش باشد می تواند مفید واقع شود و اگر در دست فرد غیر متخصص باشد می تواند به همان مقدار مضر واقع شود.

قیمت های خرید بک لینک

تمامی لینک هایی که این مجموعه بابت آن هزینه ای دریافت می کند فالو و تاثیرگذار در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر می باشد.

قیمت ها به تومان می باشد.

قیمت خرید بک لینک

برای سفارش لطفا با ایمیل backlinksfa.com@gmail.com تماس حاصل بفرمایید .

باتشکر

اشتراک بگذارید: linkedin google plus facebook twitter

تمامی حقوق مطالب سایت متعلق به گردانندگان آن هست
طراحی و اجرا: خرید لینک